We hebben de meest voorkomende vragen even voor je op een rijtje gezet.
Hoe wordt het ontwerp gegraveerd?
We gebruiken een lasergraveermachine om de ontwerpen op hout te branden.
Kan ik een eigen logo of afbeelding laten graveren?
Ja, je kunt een eigen logo, afbeelding of tekst op onze houten producten laten graveren. Stuur het bestand, bij voorkeur PDF naar info@houtjeflow.nl
Hoe lang blijft de gravering zitten?
Voor altijd, bij graveren wordt het ontwerp in het materiaal gebrand De gravering is dus permanent. Omdat we in het materiaal branden is de gravering donkerbruin en kunnen we geen kleur toevoegen.
Hoe kan ik mijn houten product verzorgen?
Hout is een natuurproduct en blijft het langst mooi met licht onderhoud. Voor producten met een hogere gebruiksintensiteit, zoals de borrelplanken, is tweemaal per jaar goed insmeren met zonnebloemolie voldoende.
Zijn de houten producten vaatwasserbestendig?
Om de kwaliteit van het product langer te kunnen garanderen, raden wij af om de producten zoals de borrelplanken, of onderzetters in de vaatwasser te doen. De hoge temperaturen kunnen het hout aantasten.
Hoe gaat het bestelproces in zijn werk?
Zodra een bestelling is geplaatst, ontvangt de klant direct een e-mail om de details van de bestelling en de totale kosten verbonden aan de bestelling te bevestigen. Alle bestellingen worden verzonden binnen vijf werkdagen na ontvangst van betaling door de klant. Houtjeflow houdt de klant op de hoogte van de status van de bestelling. Wij streven ernaar onze webshop zo actueel mogelijk te houden. Wanneer een product niet meer op voorraad is zullen wij hierover contact opnemen.
Prijzen en betaling
Alle prijzen op de website van Houtjeflowzijn aangegeven in Euro’s en zijn inclusief BTW. Via Ideal kan elektronisch betaald worden. Verzending van de bestelling vindt plaats zodra Houtjeflow de betaling heeft ontvangen voor de bestelling. De verzendkosten worden toe gevoegd aan de factuur van de bestelling. Meer informatie over de verzendkosten leest u hieronder. LET OP: Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douane-, belasting- of importkosten.
Levering
De levertijd is indicatief en is daarom niet gegarandeerd. De bestelling wordt verwerkt en verzonden binnen vijf werkdagen na ontvangst van de betaling. Onthoutflow kan niet aansprakelijk gesteld worden als de post niet op tijd de bestelling aan de klant kan leveren. De bestellingen worden via DHL geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van bestellingen boven de € 150,- nemen wij de kosten voor verzenden voor onze rekening. Voor bestellingen onder de € 150,- hanteren we het volgende tarief voor vrachtpost € 7,95.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Na het bestellen hebben we ongeveer 5 werkdagen nodig om je bestelling voor te bereiden. Omdat onze producten zijn gepersonaliseerd.
Wat is jullie retourbeleid?
Niet op maat gemaakte producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden en de volledige aankoopprijs zal worden terugbetaald. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Op maat gemaakte producten kunnen in principe niet worden geretourneerd.
Wat is het garantiebeleid?
Als een product niet voldoet aan de specificaties, het gebreken vertoont of het niet is zoals verwacht, neem dan gelijk contact met ons op. Stuur de producten niet terug, tenzij we er om vragen. In overleg met ons kan gekozen worden om het product te vervangen, repareren of de aankoopprijs terug te betalen.